bachata

salsa

tango

zumba

reggaeton

dancehall

belly dance

streetdance

plesni-vrtic

Alma Mimica

Argentinski tango igra posebnu i značajnu ulogu u njenom životu. Pristupa mu s dva umjetnička aspekta, plesnog i vokalnog.

Plesni dio ostvaruje u okviru profesionalnog partnerstva sa Zvonimirom Mimicom, gdje tango postaje predmet zajedničkog istraživanja i preispitivanja. Njeni treninzi uključuju, ne samo sustavan rad na tehnici, već i vježbe uspostavljanja dublje komunikacije na internim i vanjskim razinama. Za Almu su od velike važnosti i redovite, mentorski vođene izvedbe cjelovitog baletnog klasa u kojima rafinira vlastiti balans i koordinaciju pokreta kao vid unutanje refleksije i usmjerenosti. Pravilno postavljanje plesača nalazi najvažnijim tehničkim preduvjetom na putu do punog višeslojnog doživljaja tanga.

2016-07-03-Tango-Alma-Balet-200x300
Kod podučavanja, osim plesnoj tehnici, kao akademska glazbenica poseban značaj pridaje muzikalnosti kao neizostavnom dijelu plesa. Glavnim ciljem kod postizanja muzikalnosti u tangu smatra sposobnost interakcije s profinjenim frazama, akcentima i pauzama, specifičnima za ovaj ples. Stari argentinski majstori su govorili da plesom treba ispričati priču. Tako paralelno s podučavanjem elemenata i njihovog tehničkog aspekta osmišljava vježbe u cilju izgrađivanja istančanijeg osjećaja za glazbu i mogućnosti različitih interpretacija i improvizacija.


Od argentinskih učitelja koji su na satovima tehnike na nju izvršili najveći utjecaj su Sebastian Achaval i Roxana Suarez te Sebastian Jimenez i Maria Ines Bogado. Posebno korisnima bile su radionice i individualni rad s Fernandom Sanchezom i Ariadnom Naveirom, Ivanom Terrazasom i Sarom Grdan te svjetskim prvacima Danielom Naccuchiom i Cristinom Sosom, a ženska tehnika na koju se danas najviše oslanja je ona Mariane Montes, Roxane Suarez i Marie Ines Bogado.

2016-07-03-Tango-Alma-Zvone-11

 

Vokalni dio odnosi se na izvedbe skladateljskog opusa argentinskih glazbenika, posebice Astora Piazzolle, svjetski poznatog kompozitora i bandoneonista. Kao akademski obrazovana sopranistica i profesorica solo pjevanja rado se okreće tangu kao trajnoj glazbenoj inspiraciji. U svom profesionalnom koncertnom repertoaru najčešće izvodi operne i operetne arije, te songove iz mjuzikala, a kad se vrati tangu neizostavne su skladbe Astora Piazzolle i Osvalda Pugliesea.